Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 28 października 2011

Pumpkin puree

Ostatnio, na bardzo wielu blogach widzę głównie przepisy, w których jest dynia. Bardzo mnie to zaintrygowało, dlatego że w moim domu dyni się nie jadło, więc gdy tylko zobaczyłam w sklepie ładną dynię, postanowiłam ją kupić. Początkowo miałam ją wykorzystać głównie jako lampion, ale ostatecznie zdecydowałam się wykorzystać caaałą dynię na poprawianie umiejętności kulinarnych! ;) Na początek zrobiłam puree z dyni.

Sposób na zrobienie puree z dyni znalazłam na blogi Bei: Puree z dyni. Więc jeśli ktoś byłby zainteresowany zrobienie puree (lub innych potraw) to odsyłam do mistrzyni ;)

ENGLISH:
Recently, you can see pumpkins all over the internet! Most of recipes that I've seen contain a pumpkin. It was so intriguing that I decided to buy a nice one in a supermarket and decided for myself what I think of it. It's another ingredient that I didn't use to have at home when I was younger. Firstly, I thought of making a Jack-o'-lantern but then, why shouldn't I use it for cooking? Finally, the was no lantern but pumpkin puree and.. you'll know soon enough ;)

The recipe for pumpkin puree comes from the blog Bea w kuchni and if you want to try it, visit her blog as she's the queen in this area :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz