Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 22 listopada 2011

Moje pierwsze sushi

Od bardzo długiego czasu chciałam spróbować sushi, ale jednak zawsze coś mnie blokowało. Co, jeśli pójdę do restauracji i mi nie zasmakuje? Przecież nie wypadałoby wyrzucić, a tym bardziej marnować pieniędzy. Dlatego dzisiaj widząc przecenę na takie opakowanie gotowego sushi, bez wahania wzięłam je z półki. Zjedliśmy je z moim chłopakiem na kolację i ku mojej radości, polubiliśmy je. Ja nawet spróbowałam jak smakuje ta krewetka, co jest ogromnym sukcesem, dlatego że po moim tacie nie do końca lubię "nowości" ;) Plany na przyszłość? Zaopatrzyć się w składniki i rozpocząć przygodę z sushi!
Dobranoc i mam nadzieję, że jutro pokażę Wam coś słodkiego, bo mam zamiar coś upichcić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz