Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Magdy z makiem


Magdy to nic innego jak ciasto pierogowe w kształcie glizd wymieszane z masą makową (którą robimy tak samo jak: tutaj) i bakaliami. Niby nic takiego, a jednak jest to jedno z moich ulubionych dań wigilijnych (zaraz po pierogach), które mogłabym jeść bez przerwy. Na szczęście babcia chyba dobrze wiedziała o tym, bo co roku przypadkowo koło mojego talerza znajdowała się miska z tą potrawą. Teraz, gdy byłam z dala od domu podczas świąt, postanowiłam ją odtworzyć :) Myślę, że przepisu nikomu nie trzeba podawać, bo gotujemy magdy tak samo jak pierogi a masę makową robimy tak jak w przypadku makówek.
Smacznego!

4 komentarze:

  1. Czy nazwa "magdy" wzięła się od dżdżownicy Magdy z Pszczółki Mai? :P gdybym ja zrobiła makaron-glizdy i tak je nazwała, moja siostra Mada nie podarowałaby mi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, to musi być pyszne. Dziwne, ale nigdy nie jadłam klusek z makiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdy są wspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie mady właśnie? Pierwsze moje skojarzenie z glizdami, to mady - takie białe robaki :)

    OdpowiedzUsuń