Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 16 grudnia 2011

Pierwsze pierniczki

Tak, w końcu znalazłam czasu, żeby je zrobić (niestety nie dałam rady wszystki ozdobić). To moje pierwsze własnoręcznie zrobione pierniczki (no z małą pomocą mojego domowego ugniatacza i wyrabiacza ciast :D). Żałuję tylko, że matka natura nie obdarzyła mnie większym talentem artystycznym, bo łatwiej byłoby mi przyozdobić pierniczki.
Co więcej, przyszła paczka z Polski, a w niej nowe piękne garnki (już je uwielbiam), kokilki, foremki do muffinków, książka kucharska odnośnie potraw wigilijnych, wałek, dużo przypraw i składników! Teraz na pewno będę sporo gotować i piec :)
skarpety z inicjałami najbliższych znajomych :)
Przepis na ok 50 pierniczków wzięłam z bloga In my coffe kitchen :)


Wpis bierze udział:

1 komentarz:

  1. Gratuluje pierwszych pierniczkow. Prezentuja sie bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń