Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 13 grudnia 2011

Waniliowe kruche ciasteczka z rudolfem


Ostatnio miałam okazję przygotowywać słodkości (i nie tylko) na przyjęciu urodzinowym bliskiej koleżanki. Stwierdziłam, że chcę zrobić coś prostego, ale zapadającego w pamięć. Dlatego gdy zobaczyłam wpis na Moje Wypieki, od razu wiedziałam, że właśnie tego potrzebuję. Ciasteczka wyszły przepyszne i znikały w zaskakującym tempie. Co więcej, nawet mojemu chłopakowi spodobało się malowanie lukrem, tyle że on wolał narysować internetowe minki :) efekt można zobaczyć poniżej:


Przepisu do ciastek nie podaję, gdyż jest w odnośniku wyżej. Miłego dnia życzę i mam nadzieję, że w związku ze zbliżającymi się świętami będę tu częściej pisać :)


Ciasteczka biorą udział w:

8 komentarzy:

  1. te reniferki są wspaniałe, i te czerwone noski super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! jakie piękne! gdybym tylko dostała takie groszki w wersji wegańskiej, to upiekłabym na bank! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do waniliowych też się przymierzam:)

    OdpowiedzUsuń