Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Waniliowo- żurawinowe muffiny

Jeszcze w klimacie przedświątecznym, zapraszam na muffiny waniliowo-żurawinowe. Niestety dodałam za mało proszku do pieczenia i wyszły malutkie, ale i tak były przepyszne. A ja przy okazji wypróbowałam moje nowe foremki :)


Składniki na 10 muffinów:
  • 3/4 szklanki mąki pszennej
  • 1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia (ja dodałam tylko pół, dlatego wyszły takie małe)
  • 4 łyżki cukru
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 1 jajko
  • niepełne pół szklanki mleka
  • 1/3 szklanki oleju
  • garść suszonych (lub świeżych) żurawin
W misce wymieszać jajko, olej, mleko i cukier. Następnie dodać ekstrakt waniliowy i mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Połączyć składniki, dodać żurawinę, wymieszać. Piec w temperaturze 180stopni przez 30 minut. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz