Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 3 grudnia 2011

Z serii.. przygotowania do świąt


Grudzień to miesiąc przygotowań do świąt Bożego Narodzenia. Każdy powoli przystraja dom, wypisuje kartki, szuka prezentów dla najbliższych i ustala listę dań (i zakupów) na świąteczny stół. Ja swoje przygotowania zaczynam dopiero dzisiaj, od przystrojenia pomarańczy goździkami. Dzięki temu cały czas będę pamiętać (i czuć) zapach świąt.
Jutro biorę się za dalszą część przygotowań, czyli za pierniczki. 


Jeśli po zimowym spacerze macie ochotę na gorącą herbatę, to polecam zrobić mieszankę świąteczną
(inspiracja u Pepy):

  • 1 torebka czarnej herbaty
  • troszkę cynamonu, goździków
  • wyciśnięty sok z jednej pomarańczy
  • miód (lub cukier)
Wsypujemy przyprawy i herbatę do dzbanka, zalewamy wrzątkiem. Następnie dodajemy sok z pomarańczy i dodajemy miód według uznania.

nasz ukochany dzbanek, kupiony za £1 na charytatywnej wyprzedaży 

Miłego wieczoru wszystkim życzę! :)

3 komentarze:

  1. hehe...ja zaczęłam przygotowania juz jakiś czas temu...ale odwrotną kolejnością...pierniczki najpierw...o pomarańczach myslę ciepło ale były w planie dopiero po wtorku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piłam jeszcze herbaty z sokiem z pomarańczy, ale chętnie wypróbuję. A dzbanek jest fantastyczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń