Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 3 stycznia 2012

Zapiekanka makaronowa z kurczakiem

Dzisiejszą noc jesteśmy zmuszeni spędzić na lotnisku w Edynburgu, bo niestety, tutaj nie ma czegoś takiego jak nocne autobusy (w szczególności te długodystansowe), a lot do Krakowa mamy o 6.55 tutejszego czasu. Tak więc z nudów piszę notkę na o ostatniej potrawie jaką przygotowałam przed wyjazdem do Polski, czyli zaledwie kilka godzin temu :) Przez najbliższy tydzień bardzo możliwe, że notek nie będzie, bo mam zamiar się nacieszyć polskimi potrawami, za którymi tak tęskniłam przez ostatnie pół roku. Do usłyszenia! :)
 Zapiekanka makaronowa z kurczakiem

Przepis wzięłam z In my coffe kitchen, więc już nie będę go tutaj przepisywać :) Moimi małymi modyfikacjami było smażenie wszystkiego osobno (kurczak, cebulka i pieczarki), dlatego że bardziej mi smakuje, gdy każdy ze składników jest robiony osobno, a nie na tej samej oliwie pachnącej już poprzednimi składnikami. Ale to tylko i wyłącznie kwestia gustu :) Dodatkowo zmniejszyłam proporcje, gdyż zapiekanka była tylko dla 2 osób, ale i tak ledwo udało nam się wstać od stołu :) Gorąco polecam!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie zapiekanki. ;)

    savouringme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam...U mnie w rodzinie robi się przeróżne zapiekanki, ale tą muszę jeszcze wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten przepis mi się akurat nie przyda, bo jestem wegetarianką. Fajny blog. ;)

    OdpowiedzUsuń