Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 11 lutego 2012

Cinnamon Rolls

W środę miałam ochotę na coś słodkiego, a cinnamon rolls'y chodziły za mną już od pewnego czasu. Prawdę mówiąc to było moje pierwsze spotkanie z ciastem drożdżowym (wcześniej na potrzeby pizzy wyrabiał je S.) Korzystałam z przepisu znalezionego na jednym blogu, ale wszystko wyszło na opak- ciasto potrzebowało baardzo dużo mąki, więc okazało się, że było za mało drożdży. W efekcie niezbyt chciało wyrosnąć, co z kolei spowodowało że drożdżówek było mniej, a masy cynamonowej zdecydowanie za dużo. Następnym razem wezmę bardziej pod uwagę fakt, że tutejsza mąka jest inna (gorsza) lub wybiorę się do polskiego sklepu. Niemniej jednak, po tylu przygodach drożdżówki wyszły i widziałam, że znajomym bardzo smakowały, a to chyba najważniejsze. Poza tym, już wiem, czym się będę zajmować, jak będę chciała zapomnieć o całym świecie i następnym razem wrzucę prawidłowy przepis :)
Dzisiaj robię po raz pierwszy tort w swoim życiu, trzymajcie kciuki!!!! :)

8 komentarzy:

  1. Wyglądają fantastycznie. Aż mam ochotę jednego ukraść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie dodasz przepisu?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego, że korzystałam z cudzego przepisu, a u mnie wyszło kompletnie coś innego, mimo że się trzymałam proporcji :) ale jeśli chcesz wiedzieć czyj przepis to znalazłam go tutaj: http://fuzjasmakow.blogspot.com/2011/01/cinnamon-rolls-dugie-miosci-i-sklepy.html :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Lubie takie ..z cynamonem...

    OdpowiedzUsuń
  4. super lubie takie bułeczki. az mi zapachnialo.

    OdpowiedzUsuń