Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 6 lutego 2012

Walentynkowe ciasto francuskie z jabłkami i cynamonem

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, dlatego warto by zacząć się zastanawiać czym zaskoczyć drugą połówkę. Ja postanowiłam użyć tego, co akurat miałam w domu i przyrządzić pyszny, niedzielny deser. Do wieczora nie przetrwało nawet jedno serducho, wszystkie zjedliśmy :) Co więcej, nie mam dzisiaj zajęć na uczelni, więc wybiorę się do Poundland'u po jakieś gadżety walentynkowe. Być może po raz kolejny uda mi się znaleźć silikonowe foremki w przeróżnych kształtach aż za funta, tyle że tym razem im nie ulegnę. Po południu niestety czeka mnie trochę nauki, ale dam radę! Teraz już idę się szykować, do jutra!

Ciasto francuskie z jabłkami i cynamonem:

  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • 2 jabłka
  • foremki w kształcie serca
  • cynamon
  • brązowy cukier
  • 1 jajko
Jabłka obieramy ze skórki, wydrążamy i dzielimy na 4 części. Następnie kroimy na plasterki. Ciasto francuskie rozwałkowujemy i wycinamy serducha (lub inny kształt). Następnie smarujemy rozkłóconym jajkiem. Kładziemy kawałki jabłka, posypujemy cukrem i cynamonem i wsadzamy na 25-30 minut do piekarnika rozgrzanego do 200stopni. Wyciągamy gdy będą rumiane. Smacznego!

Wpis bierze udział:

6 komentarzy:

  1. Cynamon, ciasto francuskie i jabłka, jak dla mnie połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł na pyszne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent jak znalazł. Prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w domu ciasto francuskie i jabłka i tak się właśnie zastanawiałam co z tego zrobić, pomysł na walentynkowe serducha genialny
    pozwolisz, że go podkradnę :) ?

    OdpowiedzUsuń