Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 13 lutego 2012

Walentynkowy tort // Valentine's cake

 W sobotę postanowiłam po raz pierwszy w życiu zrobić tort. Ba, nigdy jakoś szczególnie nie piekłam też biszkoptu, więc wybór tortu z Mojewypieki.blox.pl było prawie jak próba samobójcza. Na szczęście wszystko wyszło idealnie :) No może biszkopt trochę zaszalał i musiałam go ściąć. Nie zmienia to faktu, że moim gościom baaardzo smakował a ja już nigdy więcej nie będę się obawiać żadnego tortu :) I obiecuję ich więcej w przyszłości!
 A w czasie kiedy ja piekłam tort, mój chłopak postanowił spróbować Krwawej Mary, co także musiałam uwiecznić na zdjęciu. Teraz czekamy na shaker, który na dniach powinien przyjść, więc ja będę pichcić, a S. robić przepyszne drinki (w tym moje ukochane Mojito)! 
Buziaki!

Wpis bierze udział w:

3 komentarze: