Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 8 marca 2012

Dzień kobiet! / International Women's Day


Dzień Kobiet powinien być zdecydowanie częściej niż raz do roku! Dzisiaj mój mężczyzna przejął stery w kuchni i przygotował przepyszną obiado-kolację z winem i moimi ulubionymi kwiatami. A ja przygotowałam deser, który pokażę Wam w ciągu najbliższych dni. Mówiłam już, że dostałam naczynie do robienia casserole? Chodziłam i marudziłam, że tak bardzo chciałabym móc robić własny chleb i się doczekałam! Więc w najbliższym czasie będzie chleb, a poza tym kilka deserów, makarony i drobiazgi z kuchni azjatyckiej. Niestety po raz kolejny uczelnia pochłania wszystkie moje siły i prawie cały mój czas. Byleby do 21 marca.. Mówiłam, że jadę do Edynburga na 5. kongres polskich stowarzyszeń wraz z koleżanką? Będziemy reprezentować nasze uniwersyteckie pol-soc. Tak więc mam cichą nadzieję, że uda mi się zrobić zdjęcia w Edynburgu, odwiedzić jakieś ciekawe miejsca i przedstawić je Wam. 
Trzymajcie za mnie kciuki! I życzę wszystkim kobietom (i nie tylko) miłego wieczoru :)
Daria.

ENGLISH:

International Women's Day should happen more than once a year! Today, my boyfriend was the one who prepared the dinner for us, with wine and my favourite flowers. I made a dessert which I will show you within few days.
Have I told you that I was given a casserole pan? I've always wanted to make my own bread and finally I can do it! So in the future, you'll see my own bread, some desserts, pasta dishes and asian cuisine. Unfortunately, studying takes so much time so I'm exhausted every evening.. 
I can't wait until 21th of March. Do you know that I'm going to Edinburgh for 5th Congress of Polish Student Societies with one of my friends? We are going to represent our university's Polish Society. I hope that I will do some photos in Edinburgh, visit some new places and show you photos!
Keep you finger crossed! Besides, I wish every woman (not only) nice evening!
Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz