Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 16 maja 2012

Zapowiedź / Sneak-peek


Taki wstyd, że nie napisałam niczego przez ostatni miesiąc. Myślę, że gdyby mój blog był jedzeniem, to już dawno byłby przeterminowany i do wyrzucenia ;) Więc najwyższy czas, żeby wrócić i dodać nowe posty. W ciągu ostatniego miesiąca miałam szansę gotować różne ciekawe rzeczy (o dziwo) ale byłam zbyt leniwa/ zmęczona/ przepracowana żeby napisać posta. Dlatego właśnie dzisiaj dodaję coś w rodzaju zapowiedzi najbliższych postów :)

Swoją drogą, używacie instagramu? Odkryłam go miesiąc temu i od razu się polubiliśmy. Myślę, że to byłoby świetne, gdybym mogła Was dodać i oglądać jak gotujecie z drugiej strony. Mnie można znaleźć tutaj: http://instagrid.me/polishfoodie/ Poza tym, bardzo często dodaje rzeczy na instagramie w tym samym dniu, w którym to przygotowuję (a nawet chwilę przed tym zanim to zjem), więc bądźcie na bieżąco! :)


ENGLISH:
Such a shame that I haven't posted anything for last month. I think that if my blog was like food, it would be out of date for a long time ;) Anyway, it's time to come back and upload new posts. Surprisingly, for the last month I've had a chance to cook something interesting and delicious, but I've been too lazy/ tired/ overworked to post it. That's why, today, I'm adding a sneak-peek of future posts.
By the way, do you use instagram? I found it month ago and fell in love immediately. It would be really great to add you and watch backstages of your cooking ;) Anyway, you can find me at: http://instagrid.me/polishfoodie/ In addition, I very often add things on instagram on the day I prepare this particular dish (even before I eat it) so stay tuned! :)

4 komentarze:

  1. Na szczęście Twój blog nie jest jedzeniem, więc cierpliwie czekamy nie wyrzucając go w kąt! A zapowiedź kolejnych przepisów jest bardzo apetyczna... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Instagramu nie uzywam, ale slyszalam, ze warto.
    PS: W jakich gorach lezy "sneak peak"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauwazylam, ze mi sie literki pomieszaly. Dziekuje za czujnosc! :)

      Usuń