Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 9 czerwca 2012

Moje Aberdeen / My Aberdeen

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać cząstkę moje życia- miasto w którym mieszkam już prawie od roku. Dość często Aberdeen jest i smutne, ale na wiosnę, gdy nie pada deszcz, można zobaczyć jak piękne jest to miasto i pełne kolorów. Mam nadzieję, że nie macie mi dzisiejszego postu za złe, jako że jutro zapraszam Was na babeczki pavlovy :)

ENGLISH: 
Today, I'd like to show you some part of my life- the city in which I've been living for almost a year. Usually, Aberdeen is really grey and sad, but on spring when it doesn't rain, it's really beautiful and full of colours. I hope you don't mind it because tomorrow, I'll show you pavlova's cupcakes :)










2 komentarze:

  1. Jejku, fantastyczne miasto! Szkocja - jakże ci zazdroszczę! (ale tak pozytywnie) super, że opublikowałaś zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję baaardzo! Szkocja jest naprawdę przepiękna, ale niestety jeszcze nie miałam czasu jej dogłębnie zwiedzić, ale planuję w najbliższym czasie. Pozdrawiam! :)

      Usuń