Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 11 września 2012

Pokaż śniadanie- Dzień 2.

Na dzień drugi akcji "Pokaż śniadanie" zaplanowałam zrobić owsiankę. Tym razem z gruszką, domieszką cynamonu i imbiru, ozdobioną płatkami migdałów i orzechami włoskimi. Początkowo miała być bez imbiru, ale on z gruszką się tak lubią, że aż żal byłoby mi ich rozdzielić ;)
Nigdy bym nie pomyślała, że zrobienie owsianki zajmuje dosłownie chwilkę! Co więcej jest tyle opcji, których jeszcze nie odkryłam.. a tak naprawdę to chyba mogę wrzucić cokolwiek z mojej spiżarni, a smak wciąż będzie świetny. Taki już chyba urok owsianki ;)

Inspekcja już za nami, mieszkanie się błyszczy, a ja mam w planie dokończyć czytać pierwszą część Władcy Pierścieni i porozglądać się na ebayu na ekwipunkiem do zdjęć w sztucznym świetle. Jest to dość pilne, dlatego że dni w Szkocji zaczęły się bardzo kurczyć, a w grudniu dzień zaczyna się po 8.30 a kończy około 15, dlatego nie ma szansy poradzić sobie bez niczego. Na lampę błyskową nie ma co liczyć, strasznie się z nią nie lubię, ale za to mogę zainwestować w parasolkę z halogenem i statyw ;)

Tymczasem idę się zająć obiadem ;)


Przepis na porcje na 2 osób:
- 3/4 szklanki płatków owsianych
- niecałe dwie szklanki mleka
- 1 łyżka cukru trzcinowego
- szczypta cynamonu i imbiru
- dwie gruszki pokrojone w kosteczkę
- garść orzechów włoskich
- płatki migdałów do ozdoby

Wlej mleko do rondelka i gotuj na małym ogniu. Dodaj cukier, a gdy mleko zacznie kipieć, płatki owsiane, cynamon i imbir. Wymieszaj i trzymaj na ogniu aż zgęstnieje. Dorzuć orzechy włoskie i gruszki pokrojone na kawałki. Podawaj z płatkami migdałów, smacznego! 

1 komentarz: