Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 14 września 2012

Pokaż śniadanie- Dzień 5.

Piątek, piątek, to weekendu początek.. No zależy dla kogo ;) Mi już chyba weekendy nie będą kojarzyły się z beztroską i obijaniem się tylko pracą ;) Ale nie powiem, nie ubolewam, bo lada moment będzie mój 'payday' i krok bliżej od wymarzonego telefonu!

Dzisiaj jestem w wyborowym humorze, bo jak się okazało, S. uporał się ze zmianą designu w nocy i od dzisiaj możecie zobaczyć efekty! Co myślicie? Ja jestem zachwycona!

Jeśli chodzi o śniadanko, to dzisiaj postawiliśmy na pastę jajeczną ze szczypiorkiem, a do tego chleb pełnoziarnisty z siemieniem lnianym i soją. Do tego inka z mlekiem. Proste, a takie smaczne ;) Co więcej, był mały odpoczynek od słodkości, bo co za dużo...

Swoją drogą, nie wiem, czy nie będzie więcej śniadań na blogu, bo S. za bardzo spodobała się ta akcja, więc chyba nie mam już wyboru i muszę kombinować co zrobić nie przez 7 dni, a cały czas. Nie narzekam ;)

Pasta jajeczna ze szczypiorkiem
porcja na 4-6 kromki

- 4 jajka (ja miałam małe niestety i wyszło na 4 kanapki)
- sól, pieprz
- łyżka majonezu
- świeży szczypiorek

Ugotuj jajka w osolonej wodzie tak jak lubisz- ja pastę jem tylko z jajek na twardo. Następnie zalej garnek zimno wodą i poczekaj, aż jajka się ostudzą. Obierz ze skorupki, wrzuć do miseczki i rozgnieć widelcem. Dodaj majonez, sól i pieprz, a na końcu wmieszaj szczypiorek. Podawaj od razu ;)

4 komentarze:

  1. mm ,jak ja dawno nie jadłam pasty jajecznej ,a przecież ona jest taka pyszna !

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne śniadanie, uwielbiam pasty śniadaniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie mogłam ścierpieć pasty jajecznej, ale moje gusta się zmieniły. :) Twoja na pewno jest smaczna. Do tego moja ulubiona Inka i można zacząć dzień... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie jadłam pasty jajecznej, bardzo dawno, a bardzo lubię, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń