Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 25 września 2012

Spaghetti with tomato sauce, crispy parma ham, chilli and garlic.

Zajęcia na uczelni idą już pełną parą. Zaczęło się kupowanie podręczników, powtarzanie materiału, mnóstwo do czytania po każdym z wykładów.. Niby się cieszę, bo w końcu coś się będzie działo poza pracą, ale z drugiej strony bardzo się boję, dlatego że drugi rok to już nie przelewki. Ogromny przeskok między mikroekonomią teraz, a zeszłoroczną, finanse jeszcze bardziej pogmatwane i księgowość.. Moja kochana księgowość chyba nie powinna (jako jedyna) dać mi w kość, ale tego nie mogę być jeszcze pewna- dowiem się w piątek. 
Na chwilę obecną mam dwie pracę i prawie 15h tygodniowo na studiach. Trochę dużo, wiem, ale mam nadzieję, że za jakieś dwa tygodnie zostanie mi tylko praca weekendowa i studia. Umożliwi mi to a) częstsze gotowanie w domu b) siłownię 2-3 razy w tygodniu. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało! ;)

Makaron spaghetti z sosem pomidorowym, chrupiącą szynką parmeńską, chilli i czosnkiem to potrawa, której przepis zaczerpnęłam z Kwestii Smaku. Wydaje się, że to dość kosztowna potrawa, ale nic bardziej mylnego! Przy okazji kupowania szynki parmeńskiej natrafiłam na promocję 2 w cenie 1, a reszta składników po prostu jest zawsze w domu. Wydaje mi się, że jedynie w papryczki chilli musiałam się zaopatrzyć jakoś specjalnie ;) Zamiast makaronu zwykłego użyłam pełnoziarnisty- moją nową miłość ;)

Nowy przepis pojawi się na blogu za kilka dni, jak tylko ogarnę się z Manchesterem.
Do usłyszenia! ;)

2 komentarze:

  1. I'm truly enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on
    the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here
    and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
    Great work!


    http://hindisongs.us/NevaSalis

    my website ... Nuvocleanse

    OdpowiedzUsuń