Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 13 września 2012

That's why I love Poland

W zeszłym roku spakowałam swoje rzeczy i wyruszyłam do Szkocji na studia. Wszystko było planowane z półtorarocznym wyprzedzeniem, a i tak wiele aspektów nas po prostu zaskoczyło i zszokowało. Przyznam się, że przed wyjazdem niebardzo doceniałam Polskę jako miejsce, które można zwiedzać. Teraz wszystko się zmieniło i gdy tylko tam przybywam, mam zamiar nadrobić zaległości zaczynając od Polskich gór :) 
Jest wiele rzeczy, których brakuje mi w Szkocji, jednak pewnych aspektów bym po prostu nie zamieniła- ludzie są tu zupełnie inaczej nastawieni do życia niż w Polsce. Poza tym szkocka uczelnia może mi zaoferować więcej niż nawet te najlepsze w Polsce, gdyż jest nastawiona na praktykę, a nie teorię (wiedzę książkową). Co więcej, żyjąc tu muszę być samodzielna, bo nie ma już obok mnie mamy, która zrobi pranie i wszystko ładnie mi wyprasuje czy taty który w mig zrobi mi obiad po męczącym dniu. Nie zawsze jest łatwo, ale się staramy, żeby wszystko było po naszej myśli :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać trochę zdjęć z mojego pobytu z Polski. Te pierwsze zostały wykonane telefonem, co za niedługo już przestanie kogokolwiek szokować. Fotografuję telefonem wszystko co mi się spodoba na spacerze, w drodze do pracy, czy na uczelnię. Chyba już wiecie dlaczego chcę kupić nowy telefon- chciałabym Wam pokazywać więcej zdjęć dobrych jakościowo ;)

Zakopane

Do Zakopanego wybraliśmy się: ja z moimi rodzicami i S. ze swoimi. Było świetnie, a ja coraz bardziej kocham Polskie góry :) Następnym razem podbijam Kasprowy Wierch i.. no właśnie, co polecacie? :)

Lubię latać samolotem, odpręża mnie to.


Jedynie na wsi, u rodziny S. mam okazję pobawić się z małymi kotkami :)
Kürtőskalács na gubałówce- pychotka!
Zupełnie zakochałam się w targu w Zakopanem. Jako że u mnie nie ma żadnego, to wydałam na tamtym zdecydowanie za dużo pieniędzy na akcesoria do zdjęć ;)
Skusilibyście się na takie żółwiki? :)
Nawet ozdoby przy sklepach są klimatyczne

Prawdziwy Polski targ! Tego mi chyba najbardziej brakuje :(
Zakopane ;)



Morskie Oko


Krupówki





Kucoby

Do Kucobów wybraliśmy się razem z S. na dwa dni w celu odwiedzenia najbliższych mi osób z czasów liceum. Nawet nie wiecie, jak ja się za nimi wszystkimi stęskniłam! Było cudownie, genialnie.. cóż, brakuje słów :) Piszę to ponad miesiąc po fakcie i mi się łezka w oku kręci :(



A Daria znowu coś tam kroi ;)

Gra 'Talizman: Magia i miecz'

Najukochańszy piesek!
To już chyba czas przemyśleń filozoficznych i nie tylko ;)

Rewia mody przed pójściem spać
A na śniadanie świeża jajecznica i bułeczkami!

Z serii 'Nie mów do mnie z rana' :D


Grilowanie!

Najbliższe mi dziewczęta! Was brakuje mi nawet bardziej niż targu czy polskich truskawek! :D



11 komentarzy:

  1. Jakie piękne radosne zdjęcia :) Aż bije od nich beztroska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, szkoda że już koniec lata :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ zbieg okoliczności! też wyjechałam do Szkocji na studia i też wieeluu rzeczy, które tu wymieniłaś, strasznie brakuje! o jednym zapomniałaś... POGODA! :) patrząc na zdjęcia, nie mogę się doczekać kolejnej wizyty w Polsce, a to jeszcze tak daleko...
    Pozdrowienia!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pogoda nie przeszkadza aż tak- chyba że chcę robić zdjęcia, a nie mam wystarczająco dużo światła :)
      fajnie, co studiujesz? :)

      Usuń
    2. Mnie jest wiecznie za mało słońca :) Jestem na joint degree, English and Psychology. A Ty? Gdzie studiujesz?

      Usuń
    3. Ekonomia z ksiegowością na Aberdeen University, a ty? :)

      Usuń
    4. O, to nawet nie tak strasznie daleko - jestem w Dundee :)

      Usuń
  4. Bardzo dobrze, że zaglądnęłaś do "Owczarni" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że na takie zdjęcia dobrze jest natrafić w dzień taki jak dziś - listopadowy ,szary i pochmurny:) Od razu humor lepszy, a myśli wędrują ku letnim wspomnieniom oraz wakacyjnym planom i słońcu:)

    OdpowiedzUsuń