Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 5 września 2012

Versatile Blogger Awards

Trochę czasu zdążyło upłynąć od ostatniej notki i chociaż obijałam się z pisaniem, to gotowałam dość sporo. Chyba lepiej w tę stronę- mieć materiały i nie pisać, niż pisać i nie mieć o czym ;)
W ciągu ostatnich kilku dni udało mi się zachorować, w końcu kupić nowe biurko, przebiec 5km na bieżni (mój cel na te wakacje został już osiągnięty), obejrzeć kilka filmów i zorientować się, co i jak z uczelnią. Nie jest źle, w szczególności, że pracowałam znowu około 40 godzin w tygodniu. W tym robię sobię przerwę- muszę się wykurować do soboty, a poza tym w przyszłym tygodniu jest inspekcja mieszkania. Czas to wszystko ogarnąć ;)
Niestety ominął mnie Dzień Bloga, bo spędziłam cały dzień w pracy. Dzień Czekolady sobie podarowałam, gdyż mogłaby dla mnie w ogóle nie istnieć ;)))


W międzyczasie zostałam nominowana do Versatile Blogger Awards przez KeralęKulinarną JąBee Sweet!! Nawet nie wiecie jak się cieszę z tego wyróżnienia :) Nie sądziłam, że ktoś tu zagląda ;)

Z tą nagrodą wiąże się kilka zasad. Oto one:
- nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów,
- ujawnić 7 faktów o sobie samym,
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.

7 faktów o mnie:

- Ostatnio mam bzika na punkcie zdrowego trybu życia. Staram się być aktywna fizycznie, jeść pełnoziarniste produkty, dużo owoców i warzyw, dodaję zioła praktycznie do wszystkiego. Do tego nie piję kawy i napojów gazowanych, a słodycze zamieniam na jogurt z granolą. Dzięki temu od czerwca udało mi się zgubić ok 4kg. Niestety teraz waga stanęła w miejscu i nie chce ruszyć dalej :(

- Mam bardzo wrażliwy węch i wyczuwam nawet najsłabsze zapachy. Często przez to cierpię np. w komunikacji miejskiej czy na siłowni. Żeby zachować równowagę w systemie, natura obdarzyła mnie średnim zmysłem smaku. W związku z tym nie jestem w stanie doprawić potrawy, gdyż nie czuję różnicy w smaku. Robi to za mnie S. i zawsze mu się to udaje ;) 

 - Ukończyłam pierwszy stopień Szkoły Muzycznej grając na flecie poprzecznym i pianinie. Dzięki temu jestem wrażliwa na sztukę i bardzo lubię odwiedzać wszelkiego rodzaju muzea i galerie sztuki. Niestety nigdy nie nauczyłam się rysować, a moje zdolności manualne są na poziomie przedszkolaka ;)

- Uwielbiam liczby, statystyki i rubryczki. Myślę, że nadawałabym się na księgową- dlatego też zmieniam kierunek studiów z ekonomii i finansów na ekonomię i księgowość.

- Fotografią interesuję się od zawsze, jednak na początku była to głównie fotografia portretowa. Niestety moja nieśmiałość nie sprzyjała temu. Ciągle myślałam- co jak ktoś mnie zobaczy, co sobie pomyśli itp. Jeśli chodzi o jedzenie to się zupełnie tym nie przejmuję- widzą mnie tylko moi najbliżsi ;) 

- Jestem małym leniuszkiem jeśli chodzi o sprzątanie czy bycie systematycznym. Zawsze sobie obiecuję coś i nigdy mi to nie wychodzi. Dom tonie w brudzie, a ja udaję że tego nie widzę :P Na swoją obronę mogę powiedzieć, że jestem zorganizowana. Wszystko mam zawsze ładnie rozpisane w kalendarzu, nigdy nie zapominam o spotkaniach, testach czy pracach. 

- Niezbyt lubię słodycze. Czekolada mnie w ogóle nie kusi, tak samo jak ciasteczka, cukierki czy batony. Za to jeśli postawicie przede mną paczkę czipsów, to nie ma opcji, żebym jej nie zjadła w mig (może dlatego nie mam żadnych w domu) ;)

Nominacje:
Chciałabym bardzo kogoś nominować, ale obawiam się, że ta lista by się nigdy nie skończyła. Niezbyt często odwiedzam blogi 'tak o', za to na bieżąco przeglądam wpisy, które wyświetla mi blogger. A że blogów jest tyle, to często gubię się co i jak. Za to wiele z Was uwielbiam, chociaż nie zawsze komentuję. Częściej już zdarza mi się wykorzystywać przepis niż komentować, wiec mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)

Obiecuję nowy wpis jutro a tymczasem pokażę Wam moją bruschettę ! :)))

1 komentarz: