Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 21 października 2012

First birthday party


I tak oto doszliśmy do momentu, w którym mój blog ma rok. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się, że tak szybko ten czas mi tutaj zleci. Gdyby nie blogosfera, na pewno nie rozwinęłabym się zarówno w fotografii jak i gotowaniu. To właśnie czytanie Waszych blogów motywowało mnie do pracy nad umiejętnościami. 
Chciałabym teraz podziękować wszystkim odwiedzającym tego bloga, bez Was byłoby mi zdecydowanie trudniej. Chyba nikt nie lubi się starać i być zupełnie niezauważonym. Dzięki Wam, ani razu się tak nie poczułam (a jeśli nawet to z pewnością sobie na to zasłużyłam). 
Zdmuchując świeczkę życzę sobie jeszcze więcej ciekawych wpisów u Was, które będą mnie dalej motywować do lepszych zdjęć i eksperymentów w kuchni.
Buziaki, Daria.

PS Obrazek został zrobiony przez S., mojego własnego 'website assistant' :)

9 komentarzy:

  1. :)no jak impreza to impreza! do białego rana:) wielu inspiracji, pomysłów jeszcze więcej, pięknego naturalnego światła oczywiście też :) i zero zakalca:) no chyba ,że zamierzony:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęęękuję! :D zakalce mi rzadko wychodzą bo.. nie piekę ciast :D

      Usuń
  2. wszystkiego najlepszego :) i oczywiście kolejnych cudownych przepisów na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się nie zawieść :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Sukcesów i efektywnego rozwoju!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji roczku życzę jeszcze kupę lat blogowania i dalszego rozwoju!

    OdpowiedzUsuń
  5. serdeczne gratulacje!
    życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń