Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 10 października 2012

Moje pierwsze knedle / First knedle

 Bardzo długo chodziły za mną knedle ze śliwkami, takie domowe, polane śmietaną lub roztopionym masłem. Jako że nigdy ich nie robiłam, to nie było łatwo- a to ciasto wyszło nie do końca takie jak miało być, a to się sklejać nie chciały, a to z kolei za bardzo się kleiły. I tak źle, i tak niedobrze. Koniec końców wyszły całkiem smaczne, chociaż nieco za grube. Następnym razem będzie lepiej, prawda? Poza tym muszę jeszcze spróbować tych z twarogu i pełnoziarnistej mąki, może te mnie bardziej polubią. 
Co dajecie do knedli jako farsz poza śliwkami? :)

Utknęłam gdzieś w wykresach, tabelkach i matematycznych wzorach z dziwnymi greckimi literkami. Ale nie narzekam, dlatego że mam teraz o 12,5h w tygodniu więcej czasu- rzuciłam pracę! Wciąż za to mam tą w drogerii, w której pracując tylko w weekendy zarabiam więcej, a dzięki dodatkowym zmianom może uda mi się dozbierać na nowy obiektyw (marzy mi się 100mm f/2.8) i korpus, w którym ISO 800 nie będzie powodowało ziarna większego niż efekty vintage dostępne w sieci ;) Trzymajcie za mnie kciuki!
Wspominałam Wam, że udało już mi się kupić wymarzony telefon? Teraz zdjęcia jedzenia (i nie tylko) robione na szybko mogą być w naprawdę fajnej jakości :)

Jeśli chodzi o knedle to skorzystałam z przepisu na foodmag.pl - prosty i przejrzysty, w sam raz dla takich początkujących jak ja ;)


4 komentarze:

  1. ja również ubóstwiam! mogłabym takie wsuwać codziennie!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swoje "pierwsze knedle" robię w przyszłym tygodniu.zobaczymy ja mi pójdzie:) Twoje wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń