Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 13 października 2012

Weekend breakfast


Dzięki akcji "Pokaż śniadanie 2" zaczęłam dbać o to, co jem z samego rana. Coraz rzadziej są to zwykłe kanapki lub płatki z mlekiem, a coraz częściej widać owsiankę, muesli, pełnoziarniste tosty, bajgle na różne sposoby itd. W miarę możliwości dorzucam 3 rodzaje otrębów i siemie lniane. Czuję się najedzona, zdrowa i pełna energii.
Ostatnio wpadłam na pomysł śniadania francuskiego- z bagietką, croissantami, pains au chocolat, serkiem i herbatą. W sumie po tych 8 latach uczenia się francuskiego, jedna z niewiele rzeczy o których nigdy nie zapomnę to kuchnia francuska, co żabojady jedzą na śniadanie, obiady i kolację. Męczono nas tym tak wiele razy.. ;) Swoją drogą marzy mi się takie prawdziwe francuskie śniadanie, gdzieś w kawiarence w Paryżu.. Może kiedyś, jak nazbieram na wycieczkę ;)

Robicie czasem takie tematyczne śniadania? Jakie? Z chęcią skorzystałabym z Waszych propozycji, bo powoli kończą mi się pomysły ;)


11 komentarzy:

  1. Takie śniadanie mogłabym jeść codziennie. Najchętniej zerkając przy tym na wieże Eiffla ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie śniadania w stylu śródziemnomorskim :) Niestety croissanty nie są najzdrowszym śniadaniowym wyborem ale za to jakim pysznym :) Ja uwielbiam sobotnie śniadania z Mamą, nawet jeśli ciut "na szybko" bo wychodzę do pracy to staram się celebrować te chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są zdrowe, ale czasem można zaszaleć ;) mój chłopak tak dużo zdrowych rzeczy musi przeze mnie wcinać, że czasem daję mu takie wolne dni ;)

      Usuń
  3. Jak pięknie podane! Że mi tak nikt śniadań nie szykuje;(, chociaż może to i dobrze, miałabym jeszcze większy tyłek niż teraz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojego by chyba nic nie przebiło ;) ale za to chodzę na siłownię, lepiej ćwiczyć niż nie jeść :D

      Usuń