Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 27 listopada 2013

Konkurs!

Tak jak obiecałam już jakiś czas temu, przyszedł czas na konkurs! W sumie to z okazji 150 fanów na facebooku i drugich urodzin bloga, które były już jakiś czas temu. Dziękuję, że tu przychodzicie, mimo moich rzadkich postów i że jesteście!

Mam do rozdania dwa egzemplarze Alice Storey: 200 Super Salads. Jest to nowsza wersja książki, z którą się nie rozstaje i pomyślałam, że może ktoś z Was także miałby ochotę dodać ją do swojej biblioteczki i wypróbować swoich sił w tworzeniu sałatek. Książka jest w całości po angielsku, ale napisana prostym językiem :)

Zasady konkursu są banalnie proste:
Po pierwsze byłoby mi miło, gdybyś polubił(a) mój profil na Facebooku o ile jeszcze nie lubisz:

Zostaw swoje imię, adres e-mail w komentarzu i napisz dlaczego chciał(a)byś wygrać tę książkę. Jedno zdanie w zupełności wystarczy ;)

Po zakończeniu konkursu wylosuję dwa numery i zgłoszę się do zwycięzców. Byłabym zachwycona gdyby zwycięzcy wysłali mi na adres mailowy ich zdjęcie z potrawą, którą zrobili na podstawie przepisu z wygranej książki. Mogłabym wtedy je tutaj opublikować ;)

 Zgłoszenia można składać do 8 grudnia, 23:59 czasu polskiego.

Powodzenia!! (;

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię przepisy nie po polsku XD
    pozwalają podszkolić język :)
    Mam chrapkę na taką książeczkę i sałateczkę :)
    pozdrawiam :)
    magdalena.choroba@gmail.com


    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanpage lubię już od dawna, a książkę chciałabym dostać w nadziei, że rozwiązałaby w końcu moje problemy z brakiem pomysłów na jedzenie do pracy...;)
    Ewelina, evelina.kaminska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam swój udział:)))!
    lubieniecka.karolina@gmail.com

    Miałam już okazję poznać kilka przepisów z tej książki i chcę więcej!!! super food, super salads, jeśli przepisów jest 200 to prawie cały rok mogłabym jeść zdrowo:) a kolejne 165 dni modyfikowałabym przepisy już znane! co tu dużo mówić mam apetyt na tą książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do konkursu :)

    Chciałabym wygrać tę książkę, ponieważ lubię poznawać nowe smaki, a ta lektura z pewnością by mi to ułatwiła. :) Pozdrawiam

    konsek_ewa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Jeśli w książce są tak samo ciekawe przepisy jak w innych z tej serii (uwielbiam Thai oraz Italian favourites) to wiem, że ta książka przypadnie mi do gustu :)

    Iwka Hadrys
    hadrysiowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneta, anetknet@wp.pl
    Chciałabym wygrać, ponieważ mam urodziny minutę po zakończeniu konkursu! Dobry prezent, tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzysiek Kubik
    k_kubik@o2.pl

    Chciałbym wygrać tą książkę dla bliskiej mi osoby, ponieważ wiem, że bardzo się z niej ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście biorę udział. Chętnie bym zrobiła sałatkę z tej książki (a to, że jej zdjęcie byłoby u Pani dodatkową nagrodą) :)
    kliszaala@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... przez przypadek wysłałam zgłoszenie dwa razy :)
      Ala

      Usuń
  10. Witaj,
    Chciałbym wygrać tą książkę, ponieważ chciałbym mieć w swojej biblioteczce chociaż jedną książkę kucharską ;)

    Szymon
    SiMa_28@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. W odpowiedzi na pytanie konkursowe: Ksiazka Alice Storey: 200 Super Salads pomogla by mi w urozmaiceniu moich lunchowych pomyslow i dobraniu salatek do obiadowych dan glownych:) e_czerwinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń