Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Wyniki


Tak jak obiecałam, wyniki są zaledwie dzień po zakończeniu konkursu. Wg mojej strefy czasowej jeszcze załapuję się na poniedziałek, więc szybko muszę wykorzystać te kilkanaście minut.
Dziękuję bardzo za udział w konkursie! Organizując go trochę się bałam, że nikt się nie zgłosi i będzie wstyd, ale udało mi się zebrać 10 osób. Bardzo mi z tego powodu miło i wiem już, że to nie będzie ostatni konkurs jaki zorganizowałam.
Jeśli chodzi o losowanie, to każdemu z komentarzy przypisałam numer (zaczynając od tego napisanego najwcześniej):

1- madzialandryna4
2- kerala
3- karolina
4- domowacukierniaewy.blox.pl
5- Iwka Hadrys
6- Aneta
7- Krzysiek Kubik
8- Ala
9- Szymon
10- Eva S. Czerwińska

Następnie za pomocą strony random.org wybrałam dwa numery:
Tak więc zwycięzcami są: Ala i Krzysiek Kubik! Jutro możecie się spodziewać e-maila ode mnie. Gratuluję!!

Pozostałym uczestnikom baardzo dziękuję i zostawiam Was z gorącą, cynamonową kawą z bitą śmietaną! :)

2 komentarze:

  1. Mam miseczkę z tej serii! Jest absolutnie urocza :)
    Konkurs niestety przegapiłam, ale wierzę, że będą kolejne.

    OdpowiedzUsuń