Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 5 sierpnia 2015

Powrót ale czy aby na pewno?


Ostatni wpis na tym blogu powstał w grudniu 2013. Był to czas kiedy się wypaliłam i gotowanie przestało mi sprawiać przyjemność. Tworzenie wpisów byle jak i tylko dlatego, że mam tego bloga nie wchodziło w grę. Wtedy powiedziałam sobie, że koniec z blogowaniem już na zawsze. Półtora roku później powróciłam w innym miejscu. Bazgroły Darii to mój nowy projekt, o wszystkim i niczym. Będę pisać o tym co mnie interesuje i intryguje w danym momencie. Bardzo możliwe, że moje najlepsze wpisy stąd pojawią się tam na nowo. Nie chciałabym aby Polish Foodie zaginęło, jeszcze nie jestem gotowa w stu procentach się pożegnać. Ale bardzo możliwe, że z czasem wszystko co stworzyłam tutaj (i uważam za dobre jakościowo) przeniosę tam i wtedy się pożegnamy.

Zapraszam na Bazgroły Darii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz